FW: NetMod ths intracom-energopoihsh toy kppp

Dimitris Sellakis dimmitris at graffiti.net
Thu Sep 16 17:58:58 EEST 2004

----- Original Message -----
From: "advocate" <advocate at otenet.gr>
Date: Thu, 16 Sep 2004 13:36:40 +0300
To: <migrate2linux at lists.hellug.gr>
Subject: FW: NetMod ths intracom-energopoihsh toy kppp

> To kppp den htan telika egkatesthmeno, etsi nomisa sthn arxh, htan
> programma egkatastasimo, kai to egkatesthsa apo thn pros8afairesh
> logismikoy, opote proste8hke aytomata sth grammh entolwn ths enarkshs
> Patwntas, loipon, to kppp gia na ektelestei moy emfanise mhnyma
> Den mporeite na ektelesete to kppp
> Den exete dikaiwmata ws /usr/sbin/pppd
> Bebaiw8eite oti ta kppp anhkei ston root kai exei to SUID bit
> energopoihmeno
> ERWTHMATA
> * Pws 8a bebaiw8w oti to kppp anhkei ston root? Mporei na anhksei s'
> ayton? Pws 8a to kanw na anhkei ston root?
> * Ti einai to SUID bit? Pws energopoieitai?

Anoikse mia konsola san root, an den eisai root, dose:

su
pasword

kai meta:

chmod +s /usr/sbin/pppd

H parapano entoli, 8a dosei sto kppp, to suid bit pou 8elei.
Eidika gia to suse, 8a prepei na ftiakseis ki ena arxeio,
to /etc/resolv.conf
Sto idio terminal sinexise kai dose:

touch /etc/resolv.conf

Auti i entoli 8a dimiourgisei to aparaitito arxeio.

Graffiti.net free e-mail @ www.graffiti.net
Check out our value-added Premium features, such as a 1 GB mailbox for just US$9.95 per year!