Προβληματικά ελληνικά σε XMMS & Gnome εφαρμογιές

ter2 at in.gr ter2 at in.gr
Wed Sep 15 22:44:34 EEST 2004

Καλησπέρα σας

Έχω εγκαταστήσει το Suse 9.1 pro (με τροποποιήσεις στην εγκατάσταση!!!)
Όλα καλά αλλά όταν πήγα να ανοίξω τον Xmms τα μενού του ήταν με κουτάκια
-χαρακτήρες και που και που καποια αγγλικά γράμματα (ενώ τα εχω δει στο
Knoppel με ελληνικά -τζάμι!)
Επίσης το ίδιο πρόβλημα το παρατήρησα και στο GNuCash αλλά και στο
Gnome menu/panel
υπ΄όψην δεν έχω εγκαταστήσει το Gnome όλο!!
Οστώσο δεν έχω προβλημα στο Kde3 γράφω και βλέπω κανονικά ελληνικά παντού!

Το ίδιο πρόβλημα το αντιμετώπισα στα window$ με το poedit στα ελληνικά
και το γύρισα στα αγγλικά!(για να δουλέψω!)

Κάθε συμβουλή δεκτή
Ευχαριστώ προκαταβολικά
ter2 at in.gr