Help gia Postgresql 7.4 se suse 9.1 και warehouse manager niebie!!

ter2 at in.gr ter2 at in.gr
Tue Sep 14 23:18:00 EEST 2004

Καλησπερα σας

Σας ευχαριστώ που ξοδέψατε τον ελευθερό σας χρόνο για να διαβάσετε το πρόβλημά μου!

Άν βαρεθειτε να διάβάζεται αυτά που έχω κάνει τρέξτε στο τέλος του εγγράφου όπου λέω συνοπτικά τι ψάχνω!! Ευχαριστώ

θα ήθελα την πολυτιμη βοηθειά σας ωστε να μπορέσω να ρυθμίσω/συνδέσω  την Postgresql 7,4,5 με ένα άλλο προγραμμα ανοικτού λογισμικού το warehouse manager (whm.sf.net) το οποίο το χρειάζομαι προκειμένου να διαχειριστώ μια αποθήκη!
το πρόγραμμα λεει πως να το εγκαταστήσω σε ένα σύστημα με Fedora core 2
η οποία έχει ήδη εγκατεστημένη την posgresql!
εγώ έχω την suse 9.1 pro (copy) και το Knoppel σε διαφορετικούς Η/Υ
έτσι κατέβασα την postgres την μεταγλώτησα και προσπάθησα να ακολουθήσω της οδηγίες του warehouse manager (απο δώ και πέρα "whm") για να την κάνω να δουλέψει!
Αρχικά την μεταγλώτισα στο Knoppel (αν και θέλω να δουλέψω μ΄αυτή στο Suse ) και προσπάθησα να την ξεκινήσω αλλά δεν υπήρχε στο etc/init.d/
το postgresql ! όπως λένε οι οδηγίες του whm για να ξεκινήσω τον σερβερ!

Στη σελίδα του whm υπάρχει και έτοιμο αρχείο του προγράμματο έτσι το κάτέβασα και προσπάθησα να το ξεκινήσω!
αμ δε, μου έλεγε "cant find database drivers"
λογικό είναι!
στο install του δεν αναφέρει τίποτα για database drivers! μόνο πώς θα ξεκινήσεις τον σερβερ !

Ξαναπροσπάθησα λοιπόν στο Suse 9.1 βρήκα καποι στην προσθαφαίρεση
ότι υπάρχει postgres-server και κάτι άλλα τα όποία εγκατέστησα!
και το /etc/init.d/postgresql δημιουργήθηκε!(γιούπη λέω !)

όταν πήγα να κάνω
# su
  [ enter root password to become root ]
  # /etc/init.d/postgresql start

μου λέει |(στέλνω από windows γιατι το modem μου είναι μαλακό(softmodem=winmodem+usb) και δυστυχώς δεν μπορώ να απολαύσω την ασφάλεια του linux)  ότι:
"postgres does not know where to find the database system data.
You must specify th directory that contains the database system either by specifying the -D invocation option or by setting th PGDATA enviroment variable." ( τα μυνήματα τα αντιγράφω από τον υπολογιστή με το Suse δίπλά μου σε αυτόν που στέλνω με winxp πληκτρολογώντας οπότε υπάρχει μια μικρή πιθανότητα λάθους, ισως)!

οστώσο από τις οδηγίες στο
    PostgreSQL Installation Instructions
λέει
 Short Version

(./configure
gmake
su
gmake install
adduser postgres)
*απο εδώ και κάτω μας ενδιαφέρει

mkdir /usr/local/pgsql/data
chown postgres /usr/local/pgsql/data
su - postgres
/usr/local/pgsql/bin/initdb -D /usr/local/pgsql/data
/usr/local/pgsql/bin/postmaster -D /usr/local/pgsql/data >logfile 2>&1 &
/usr/local/pgsql/bin/createdb test
/usr/local/pgsql/bin/psql test

ετσι τροποιησα και εγραψα
su
mkdir /home/data
chown postgres /home/data
su - postgres
initdb -D /home/data
postmaster -D /home/data
createdb warehouse

έτσι έφτασα σε ένα βήμα που υπάρχει και sto install του
whm οπου λέει : Assuming you have root access, issue the following
  commands to become the postgres user on your system:

  $ su
  [ enter root password to become root ]
  # su postgres
  $ adduser your-user-name-here
  $ createdb warehouse * εδώ !!!!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!!!
  [ Yes ]
  [ Yes ]

  This will create a database called warehouse
  which will be used to store your enterprise data.

- Initialize the database:

  $ psql -f database/create.sql warehouse

  (ignore messages about dropped tables and views
  not existing; should you rerun this script your
  database will be deleted and recreated as empty
  so be careful not to run this again)

αλλά η τελευταία γραμμή μου έβγαλέ ότι :
database/create.sql: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος

έτσι έκλεισα την κονσόλα και την ξανάνοιξα προσπαθώντας να
συνδεμένος στον χρήστη postgres (πρώτα su , και μετα su - postgres γιατί κατευθίαν μου ζήτα password του postgres που δεν έχω βάλει!)
σε μία άλλη κονσόλα έγραψα /etc/init.d/postgresql start και μου ζήτησε password!

Επίσης
δε δουλέυει η εντολή

# su postgres
  $ adduser your-user-name-here !!!!!!!!αυτή
για να προσθέσω χρήστη (νομίζω στην postgres!? e?)

σκέφτομαι να βγάλω έντελώς την postgres απο την προσθαφαιρεση στο suse και να βάλω την τελευταία 7.4.5 που κατεβασα μεταγλωτίζοντάς την
και να προσπαθήσω αλλά και πάλι δεν ξέρω πώς θα τη συνδέσω !

επιπλέον δεν ξέρω άν θα πρέπει να βρώ και database drivers π.χ.ODBC
αν και δεν αναφέρει τίποτα

Οπως καταλαβαίνεται τα έχω παίξει ! ! ! λιγάκι!

επιπλέον στοιχεία:
δεν έχω κάνει μεταγλώτηση στο whm απλά ετρεξα το ετοιμο!
δεν έχω πολλές γνώσεις linux (το ανακάλυψα πριν 8 μήνες :) )
και αγγλικά ξέρω αρκετά (υπάρχουν και λεξικά)

Συνοψύζοντας ,
 θα ήθελα την βοήθειά σας ώστε να μπορέσω να τρέξω το warehouse manager (whm.sf.net) που συνεργάζεται με την Postgres αλλά δεν μπορώ να την ξεκινήσω (την 7.4.5 που κατέβασα ή αυτή που έχω στη Suse 9.1 pro! )
Αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει με κάποιες οδηγίε για το suse 9.1
ή για την σύνδεση αυτό των εφαρμογών σε knoppel (debian) με μεταγλωτιμένη στο usr/local/pgsql (που εγκαθηστατε συνήθως!)

άν δεν έχω διευκρινήσει το πρόβλημά μου παρακαλώ ρωτήστε με!

Ευχαριστώ προκαταβολικά
ter2 at in.gr