Den allazei analysi

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Aug 29 19:19:57 EEST 2004

On 2004-08-29 05:48, Divided By 0 <db0 at otenet.gr> wrote:
> Exw tin eksis erwtisi. Exw fedora core 2 kai exw kai mia geforce 3. Exw
> valei tous drivers tis nvidia alla den boro me tipota na paw tin analysi
> tis othonis mou panw apo 1024x768. Stin 19ara othoni den einai arketa.
> Exei kaneis kamia idea giati symvainei auto?

Μπορεί οι drivers να χρειάζονται λίγο "βοήθεια" από σένα για να αποφασίσουν
ποια modes υποστηρίζει ο συνδυασμός κάρτας οθόνης και οθόνης που έχεις.

Αν έχεις πληροφορίες σχετικά με το χρονισμό της κάρτας και της οθόνης σου,
μπορείς πάντα να ορίσεις εσύ ποια modes θα χρησιμοποιούν τα X11 μέσω
κατάλληλων "ModeLine" στο XF86Config ή στο xorg.conf σου.  Αυτές τις
πληροφορίες συνήθως τις βρίσκει κανείς στο manual της οθόνης (ή ακόμα και
πάνω στην ετικέτα που έχει κολλημένη στο πίσω μέρος της η οθόνη σου).

Με βάση τα χαρακτηριστικά της οθόνης μπορείς να φτιάξεις μια λίστα με τα
βέλτιστα ModeLine για το XF86Config σου από αυτή τη σελίδα:

http://koala.ilog.fr/cgi-bin/nph-colas-modelines

Εγώ έφτιαξα κάποτε για την MX G400 και τη Sony 100 ES οθόνη μου μια λίστα
με αυτό το CGI script και την έσωσα στο αρχείο `/etc/X11/modelines.txt'.
Όταν θέλω να δοκιμάσω κάποιο άλλο mode αντιγράφω ένα modeline από εκεί στο
/etc/X11/XF86Config μου (πλέον xorg.conf γιατί έστησα τα X.org) στο τμήμα
"Monitor" και αλλάζω τη σειρά των modes στο τμήμα "Screen" έτσι ώστε τα X11
να ξεκινήσουν με το mode που θέλω.