upgrading libraries

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Aug 2 13:59:45 EEST 2004

On 2004-08-02 02:03, Thanos <no_spam at please.org> wrote:
> Στην περίπτωση της libid3-3.8.so.2 είναι μόνο το grip που την
> χρειάζεται. Ξεπερνώντας το πρόβλημα με το grip (το έβγαλα τελείως ;-) )
> ερχόμαστε στην libresmgr.so.0.1 η οποία υπάρχει στο σύστημα και την
> libresmgr.so.0.9.8 που απαιτείται από το k3b που θέλω να κάνω
> εγκατάσταση. Το θέμα είναι πως η libresmgr.so.0.1 απαιτείται από
> τουλάχιστο άλλα 12 προγράμματα. Η λύση του να βγάλω τα 12 αυτά
> προγράμματα, να κάνω update τo resmgr και μετά να βάλω τις νέες
> εκδόσεις των προγραμμάτων... δεν με ενθουσιάζει!

RPM hell.  Ποιο distribution έχεις;  Μήπως υπάρχει κάποιος πιο
'αυτοματοποιημένος' τρόπος να χειρίζεται τις εξαρτήσεις και τσάμπα το
παλεύεις έτσι;

> Υ.Γ.: By the way...τί ρόλο παίζει αν είναι η διεύθυνσή μου πραγματική ή
> όχι ώστε να καταλάβεις αν θα διαβάσω την απάντησή σου ή όχι; Όχι ότι
> γνωρίζω πως γίνεται να δεις ότι διάβασα την απάντησή σου... αλλά λέμε
> τώρα! ;-)

Συνήθως απαντώ σε λίστες πατώντας 'g' στο Mutt, που κάνει "group reply"
στέλνοντας ένα αντίγραφο στη λίστα κι ένα στον αρχικό αποστολέα.  Όταν
έχεις λάθος διεύθυνση στο From: σου αυτό σημαίνει πως πολλές φορές από
κεκτημένη ταχύτητα στέλνω mail στη διεύθυνση no_spam at please.org το οποίο
φυσικά δεν υπάρχει.

Το αποτέλεσμα είναι ότι μου φεύγει σιγά-σιγά η όρεξη να απαντώ σε email
σου, επειδή γεμίζει το INBOX μου με μηνύματα που μου επέστρεψε ο provider
μου επειδή δε μπόρεσε να τα κάνει deliver στο no_spam at please.org :-(