eyresh hardware-modem

antreas antreas antreas at europe.com
Sun Jul 18 22:18:56 EEST 2004

geia sas
exw egkatasthsei redhat 8.0 sta agglika (sta ellhnika exoyn problhma oi grammatoseires)
to prwto prama poy exw na kanw einai na brw to modem. De mporw na to brw gia na ry8misw tis parametroys toy.
to modem einai: NetWaiting Version 2.05b (ayto de leei tipota e??) alla exei egkatasta8ei aytomata me ta winXP ws generic soft K56
parakalw, peite moy pws mporw na to brw kai ti parametroys prepei na dwsw gia na doylepsei (an to brw kai de bgw me tis parametroys 8a ksanathlefwnhsw)
8arrw ta windows exoyn pio boliko periballon alla to 8ema toy linux einai filosofiko-ideologiko