firefox 0.9.1 installation problem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jul 14 22:50:32 EEST 2004

On 2004-07-14 15:51, Thanos <pampo at nofreemail.gr> wrote:
> Γιώργο, το έχω δοκιμάσει ήδη αυτό καθώς το ανέφερες σε προηγούμενο post.
>
> Αν κατάλαβα καλά ως απλός χρήστης δίνω:
>
> thanos at linux:~> xhost +localhost
> localhost being added to access control list
>
> Μέχρι εδώ, καλά!

Ναι, μια χαρά.

> Ως root πάλι έχω το ίδιο μήνυμα:
>
> # ./firefox-installer
> (firefox-installer-bin:1754): Gtk-WARNING **: cannot open display:

Δοκίμασε πριν τρέξεις το firefox installer να θέσεις τη μεταβλητή
περιβάλλοντος DISPLAY:

	# export DISPLAY=:0
	# firefox-installer

Εναλλακτικά μπορείς να περάσεις την παράμετρο -display στο installer:

	# firefox-installer -display :0

Και πες μου αν κολλήσεις κάπου πάλι.  Υπάρχει μια πιθανότητα αν ξεκινάς
τα X11 μέσω xdm, kdm ή gdm να χρειαστεί και κάποια άλλη ρύθμιση, αλλά ας
αφήσουμε τις λεπτομέρειες για αν/όταν χρειαστούν ;-)

- Γιώργος