firefox 0.9.1 installation problem

Thanos pampo at nofreemail.gr
Wed Jul 14 15:51:36 EEST 2004

Giorgos Keramidas wrote:

> Με ``xhost +localhost'' δίνεις προσωρινά στον root δικαίωμα να ανοίξει
> παράθυρα στο ήδη υπάρχον desktop σου.
>
> Τρέχεις το firefox-installer πραγματάκι.  Click... click... τέλος του
> firefox installer.
>
> Με ``xhost -localhost'' απαγορεύεις πάλι στον root να σου πετάει ότι του
> κατέβει στο desktop.
>
> Γιώργος

Γιώργο, το έχω δοκιμάσει ήδη αυτό καθώς το ανέφερες σε προηγούμενο post.

Αν κατάλαβα καλά ως απλός χρήστης δίνω:

thanos at linux:~> xhost +localhost
localhost being added to access control list

Μέχρι εδώ, καλά! Ως root πάλι έχω το ίδιο μήνυμα:

# ./firefox-installer
(firefox-installer-bin:1754): Gtk-WARNING **: cannot open display: