Beltistopoiisi Epidoseon

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Mon Jul 12 10:02:38 EEST 2004

> Message: 1
> Date: Sat, 10 Jul 2004 14:05:21 +0300
> From: "Dimitris Sellakis" <dune at vip.gr>
> Subject: Re: Beltistopoiisi Epidoseon
> To: Frixos Kopsacheilis  <tachyon at vivodinet.gr>
> Cc: migrate2linux at lists.hellug.gr
>
> Gia allagi distro, ligo dyskolo.
> Den exo akoma arketi empiria.
>
> 8a parameino me suse gia tin ora, apla 8a to psakso ligo me tous
> window managers kai isos tou balo parapano RAM.
>
> Eyxaristo.!!!
> .

Blepo oti exoun apanthsei poli alla kaneis ekei pou eprepe.
O kyrios eipe oti exei forhto me Celeron 2GHz kai 256 MB Ram
ara exei texnologia Centrino! Epishs eipe oti peftei h apodosi
me leitourgia mpatarias.

H texnologia Centrino basizetai sthn ptosh ths syxnothtas CPU
(ara kai taxythtas) se leitourgia me mpataries gia na mhn katanalonei
poly energeia. Ara o Celeron 2Ghz ginetai 1.5Ghz me mpataria to
BUS ths CPU paei sto miso, to BUS ths RAM sto 35% klp klp
Ara to mhxanhma logika sernetai eidika an exei kai poly disk activity.
Den ksero an to APMD h ACPID diaxeirizontai thn texnologia Centrino
etsi oste na tous baleis xeri na mhn rixnoun thn epidosh tou mhxanhmatos
sou (to kostos tha einai ligoterh ora me thn mpataria).

Ara kata thn gnomh mou krino oti to mhxanhma sou thelei fine tune sthn
diaxeirish energeias kai oxi mnhmes h alles allages.

Gia na se prolabo se epomenh erothsh, douleyo panta kai mono Slackware
kai mono AMD CPU's!

Filika
Spiros