Mandrake 9.2 + Netmod (USB) + KPPP = Dead Connection [Wrapped this time! (Hopefully)]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 4 00:24:06 EEST 2004

On 2004-07-03 23:20, Konstantinos Christidis <kchristidis at gmx.net> wrote:
> Ξαναεμφανίστηκε χάλια το μήνυμα, και τηρώντας την υπόσχεση μου, άλλαζω
> διεύθυνση εγγραφής και το στέλνω μέσα από το Outlook Express, που ποτέ δε
> μου έχει παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα (μόνο μην το γκαντεμιάσω).

Είναι γνωστό πρόβλημα που έχει ο συνδυασμός Kmail - λίστες του HELLUG.
Με κανένα άλλο mailer δεν έχω συναντήσει αντίστοιχες αηδίες στο
formatting, αλλά όπως είχαμε πει σε ένα πρόσφατο thread πρέπει να το
ψάξουμε περισσότερο γιατί μπορεί να είναι bug του HELLUG mail gateway.

> Αφού συνδέομαι στο Internet, και μου γίνεται assigned και IP
> (τουλάχιστον έτσι λέει το KPPP αν κάνω κλικ στο "Properties" --ή κάτι
> παρόμοιο τέλος πάντων--). Απλά, είπαμε, η σύνδεση είναι νεκρή. Ούτε
> καν ping δε δουλεύει.

Όταν συνδέεσαι, πρέπει να έχει σηκωθεί κάποιο PPP interface.  Δεν μπορώ
να σου γράψω σε ένα mail μέσα πως δουλεύει αυτό το Point-to-Point (PPP)
interface, αλλά στείλε μας την έξοδο των παρακάτω εντολών μπας και
βγάλουμε κάποια άκρη:

	# ifconfig -a
	# netstat -rn
	# cat /etc/resolv.conf