Mandrake 9.2 + Netmod (USB) + KPPP = Dead Connection

Konstantinos Christidis kostas at gmail.com
Fri Jul 2 23:13:59 EEST 2004

On Fri, 2 Jul 2004 22:26:58 +0300, Giorgos Keramidas<keramida at ceid.upatras.gr> wrote:>> Το παραπάνω email δε μπορώ να το διαβάσω.  Ξέρω ότι δεν πρόκειται να με> ακούσει ο κόσμος και να αρχίσει ξαφνικά να κάνει wrap τα email του και> edit με *TEXT* editor κι όχι με αηδίες που παραμορφώνουν το αποτέλεσμα> όπως τους καπνίσει... αλλά έτσι φαίνεται το αποτέλεσμα του kmail σου:> > http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/misc/kmail.png> > Αυτό εγώ αρνούμαι ακόμα και να προσπαθήσω να το διαβάσω!> > Γιώργος :(
Γιώργο, δίκιο έχεις που αρνείσαι να διαβάσεις ένα τέτοιο e-mail. Κιεγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.
Το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται για δικό μου λάθος.
Εννοόντας ότι συνέταξα το e-mail στο οποίο αναφέρεσαι, με τον ίδιοτρόπο με τον οποίο συνέταξα και το e-mail με το οποίο άρχισε αυτό τοthread (και το οποίο φαίνεται καλά αν δεν απατώμαι), δηλαδή στο"Compose" παράθυρο του webmail.
Κάνω μια τελευταία προσπάθεια και το κάνω copy & paste εδώ, ελπίζονταςότι δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα προσωρινό bug.
Αν πάλι εμφανιστεί χάλια, τις συγνώμες μου στα μέλη της λίστας, και θατο ξαναστείλω χρησιμοποιώντας text editor.
--
On Thu, 01 Jul 2004 18:32:18 +0300, Frixos Kopsacheilis<tachyon at vivodinet.gr> wrote:>
Καταρχήν σε ευχαριστώ για την προσπάθεια να με βοηθήσεις.
> Όσαν αφορά στα modem commands:> Πρώτον - Τα init strings ειναι ATZ και ATB40.> Δεύτερον - Το hangup string είναι ATH, όχι +++ATH.> Τρίτον - Από το volume controls βγάζεις τα πάντα.
Τα έκανα, και πάλι τίποτα.
> Στις IP ρυθμίσεις σιγουρέψπυ ότι είναι όλα αυτόματα. (IP address, DNS> servers κλπ)
Παράλειψη μου να πω ότι αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που είχα δοκιμάσει,και δεν πετύχε. Οπότε, πάει κι αυτό.
> Δοκίμασε και authentication chap, αφού φροντίσεις τα αρχεία pap-secrets> και chap-secrets (στο /etc/ppp/ πρέπει να ναι) να περιέχουν τα ίδια.
Γιατί να πειράξω τα περι authentication? Αφού συνδέομαι στο Internet,και μου γίνεται assigned και IP (τουλάχιστον έτσι λέει το KPPP αν κάνωκλικ στο "Properties" --ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων--). Απλά, είπαμε,η σύνδεση είναι νεκρή. Ούτε καν ping δε δουλεύει.
> Μήπως τρέχεις firewall? Αν ναι δοκίμασε να το απενεργοποιήσεις.
Όχι.
> Απ'ότι φαίνεται δεν έκανες τον κόπο να ψάξεις στο αρχείο της λίστας,> όπου εξηγούνται τα πάντα σχετικά με netmod και kppp.>> Το πρόγραμμα λέγεται xisp, το έχει γράψει έλληνας και είναι μια πολύ> καλή εναλλακτική λύση.
Από που ακριβώς φαίνεται αυτό, αλήθεια;
Απλά και στη migrate2linux και στη linux-greek-users έχω βρει 7εκατομμύρια αποτελέσματα. Είμαι σίγουρος ότι η απάντηση είναι κάπουεκεί εξώ, και ότι ίσως με ένα καλύτερο query να πετύχαινα κάτικαλύτερο. Έψαξα και διάλεξα ορισμένα threads για να διαβάσω, και έκανα(ή προσπάθησα να κάνω αυτά που λένε), αλλά δεν είχα καμία τύχη. Γι'αυτό είμαι εδώ.
[Και επίσης: την ύπαρξη του xisp (το οποίο έγραψα λάθος ως "xips" -αλλά ήταν απλώς ένα λάθος όπως το δικό σου "σιγουρέψπυ") τη γνωρίζωχάρη στις υπερφυσικές μου μαντικές ικανότητες;]
On Thu, 1 Jul 2004 22:48:57 +0300, Giorgos Keramidas<keramida at ceid.upatras.gr> wrote:>>Νομίζω πως το "Use lock file" πρέπει να είναι απενεργοποιημένο για να>μπορέσει το pppd το οποίο θα τρέξει κάτω από το kppp να κλειδώσει αυτό>το modem.  Αλλιώς ψοφάει αμέσως το pppd με "modem device is already>locked" ή κάτι αντίστοιχο (αν θυμάμαι καλά).
Γιώργο το δοκίμασα και αυτό, το είχα βρει σε κάποιο από τα threads πουείχα διαβάσει και το σύστηνε κάποιος (μαζί με, αν δεν απατώμαι, τηνακριβή λύση για να κάνεις το πρόγραμμα να δουλέψει και με το "lock"option αν θές, με symbolic links και τέτοια μέσα). Αλλά δυστυχώςτίποτα.
Βοήθεια κανείς;