Mandrake 9.2 + Netmod (USB) + KPPP = Dead Connection

Frixos Kopsacheilis tachyon at vivodinet.gr
Thu Jul 1 18:32:18 EEST 2004

Konstantinos Christidis wrote:
> Καλησπέρα σε όλους, και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:
>
> Δεν μπορώ με τίποτα να καταφέρω μια normal σύνδεση στο Internet,
> χρησιμοποιώντας Mandrake 9.2, kppp, και το NetMod συνδεδεμένο στη USB
> θύρα.
>
> Το έψαξα αρκετά, δοκίμασα ορισμένους συνδυασμούς ρυθμίσεων, αλλά
> τίποτα. Καταφέρνω να συνδεθώ, αλλά η σύνδεση είναι νεκρή. Ούτε ένα
> "ping 155.207.0.31" δεν αποκρίνεται.
>
> Λίγη βοήθεια παιδιά θα ήταν ευπρόσδεκτη.
>
> Με μια μοναχά παράκληση: θέλω να τα καταφέρω μέσω KPPP. Με ενδιαφέρει
> να διορθώσω το "σπασμένο", και όχι να το αγνοήσω και να πάω σε κάτι
> [...]
Προφανώς δεν έχεις πρόβλημα με την αναγνώριση του netmod.

Όσαν αφορά στα modem commands:

Πρώτον - Τα init strings ειναι ATZ και ATB40.

Δεύτερον - Το hangup string είναι ATH, όχι +++ATH.

Τρίτον - Από το volume controls βγάζεις τα πάντα.

Στις IP ρυθμίσεις σιγουρέψπυ ότι είναι όλα αυτόματα. (IP address, DNS
servers κλπ)

Δοκίμασε και authentication chap, αφού φροντίσεις τα αρχεία pap-secrets
και chap-secrets (στο /etc/ppp/ πρέπει να ναι) να περιέχουν τα ίδια.

Μήπως τρέχεις firewall? Αν ναι δοκίμασε να το απενεργοποιήσεις.

Απ'ότι φαίνεται δεν έκανες τον κόπο να ψάξεις στο αρχείο της λίστας,
όπου εξηγούνται τα πάντα σχετικά με netmod και kppp.

Το πρόγραμμα λέγεται xisp, το έχει γράψει έλληνας και είναι μια πολύ
καλή εναλλακτική λύση.

Ό,τι άλλο χρειαστείς που δεν καλύπτεται από το αρχείο, τα σχετικά howtos
  , τα φόρουμς και, φυσικά, το google, εδώ είμαστε.
--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis