Μια καλησπερα!

aliakmwn aliakmwn at hotmail.com
Wed Jun 23 14:30:00 EEST 2004

Οπως γραφω και στον τιτλο θελω να ευχηθω μια καλησπερα σε ολους :-) Ειμαι καινουργιος τοσο στη λιστα οσο και στον κοσμο του linux, τον οποιο επιθυμω να εξερευνησω...

Μεχρι τωρα δεν ειχα καμμια επαφη με UNIX συστηματα... Αγορασα το SUSE 9.1 PERSONAL για να αποκτησω μια επαφη με το αντικειμενο και ομολογω οτι αφ'ενος εντυπωσιαστηκα, αφ'ετερου τρομαξα...

Οσο φιλικο φαινεται το περιβαλλον στο KDE, με πανευκολη προσβαση στις "λειτουργιες απλου χρηστη" οπως γραφη κειμενου κλπ, αλλο τοσο απομακρο φαινεται οταν προσπαθεις να προχωρησω στα ενδοτερα. Για παραδειγμα ενω αναγνωριζει την καρτα ηχου μου (SoundBlaster PCI 128) και στο test ακουω ηχο, οταν ξεκιναει ο media player (που μοιαζει καπως οπτικα με το winamp) δεν βλεπει τα Ελληνικα και δεν ακουγεται τιποτα... Επισης, δεν καταφερα ακομα να συνδεθω στο internet (αν και μου εχουν στειλει καποιοι φιλοι ποιες ρυθμισεις πρεπει να βαλω, δεν μπορω ακομα να καταλαβω πού πρεπει να βαλω αυτες τις ρυθμισεις). Τελος το πιο σημαντικο για μενα προβλημα: Δεν μπορω να αλλαξω το ρυθμο ανανεωσης της οθονης. Εχω μια SONY 19" που στα window$ λειτουργει χωρις προβλημα με αναλυση 1280x1024 στα 100Hz, αλλα το linux δεν θελει να της δωσει πανω απο 75Hz, με αποτελεσμα μετα απο λιγη ωρα να κουραζονται τα ματια μου...

Τελικα κατα πως φαινεται η "καλησπερα" μου σας στοιχησε αρκετη ωρα αναγνωσης και ισως περισσοτερη ωρα απαντησης...

Φιλικα,
aliakmwn