Mozilla Flash Plugin AAAARGH!

NikosX frolix68 at yahoo.gr
Fri Jun 4 16:41:33 EEST 2004

Στις 04/Ιούν/2004, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:48, ο/η Konstantinos
Thoukydides έγραψε:
> [...]
> άπειρες φορές, και κάθε φορά η εγκατάσταση φαίνεται οτι γίνεται
> κανονικά αλλα ο Mozilla δεν λέει να το χρησιμοποιήσει (δείχνει οτι δεν
> το έχει εγκατεστημένο).
> Το Fedora έρχεται  με εγκατεστημένο τον Mozilla 1.4 (μέσω RPM) τον
> οποίο δεν μπόρεσα να απ'εγκαταστήσω διοτι τον χρησιμοποιέι το Open
> Office. Τον 1.6 τον έκανα compile ο ίδιος και απλά χρησιμοποιώ αυτόν
> αντι για τον 1.4. Το αναφέρω αυτό διότι δεν ξέρω κατα πόσο επηρρεάζει
> το Plug-in installation. Δεν νομίζω όμως να φταίει αυτο γιατι στην
> εγκατάσταση δηλώνω το directory του 1.6.

σου συνιστώ να διαβάσεις το fedora core unofficial faq
από εδώ http://www.fedorafaq.org/fc1/
και δες την ενότητα πως γίνεται εγκατάσταση πακέτων με την χρήση του
yum.

[γρηγορες οδηγίες]
σαν root
κατέβασε το yum.conf που δίνουν και αντικατέστησε με αυτό το default που
βρίσκεται στο /etc/
άνοιξε το καινουριο yum.conf με ένα διορθωτή κειμενου πχ gedit και κάνε
uncomment το dug repository

#[dag]
#name=Dag APT Repository
#baseurl=http://dag.freshrpms.net/redhat/fc$releasever/en/$basearch/dag
#  http://ftp.heanet.ie/pub/freshrpms/pub/dag/redhat/fc$releasever/en/$basearch/dag
##gpgcheck=1

(βγάζεις τα "#" απο την αρχή των γραμμών)
Αποθηκευση και μετά είσαι έτοιμος να εγκαταστήσεις το mozilla 1.6 και οτι άλλο σου αρέσει
από το repository του dag
http://dag.wieers.com/home-made/apt/packages.php

έτσι δίνεις yum upgrade mozilla και πας εύκολα και απλά στο mozilla 1.6
(μπορείς τωρα να απαλλαγείς από το custom install που έκανες)

ακολούθως δίνεις yum install flash-plugin
και έχεις το flash plugin

Πάντως μελέτησε λίγο το faq αν δε θυμάμαι κάτι καλά (gpgcheck=1 problem κτλ)

ΝικοςΧ