write to NTFS via Linux

George Keramidas gkeramidas at bytemobile.com
Fri Jun 4 10:39:55 EEST 2004

On 2004-06-04 01:29, Nikos Kouremenos <nk at ebox.gr> wrote:
> to linux den borei out-of-the box na grapsei se NTFS pou eine win2k+
> [den xero an by-default grafei se NT4 ntfs]
> tespa sto thema mas..
> http://linux-ntfs.sourceforge.net/info/ntfs.html#3.2

Υπάρχει πάντα και η λύση ενός ενδιάμεσου partition σε FAT/FAT32 που
μπορούν και τα δυο λειτουργικά να το διαβάσουν[1].  Εγώ π.χ. αυτό
χρησιμοποιούσα στην εταιρεία που δουλεύω για να μπορώ στο workstation
μου να μεταφέρω αρχεία από Linux σε Windows, μέχρι που αποφάσισα πως
πάει χαμένος ο χώρος και το μετέτρεψα κι αυτό σε Linux partition[2].

[1] OK, έχει κάποιους (πολλούς) ηλίθιους περιορισμούς το FAT αλλά είναι
κάτι που παίζει παντού και πάντα.  Για προσωρινή αποθήκευση αρχείων όσο
μεταφέρονται από ένα λειτουργικό σε ένα άλλο είναι ότι καλύτερο έχω βρει
ως τώρα.

[2] Τώρα πλέον μεταφέρω ότι θέλω να κρατήσω στο SMB fileserver που
έχουμε και τα βλέπω από εκεί κι από τα δυο λειτουργικά, αλλά αυτό δεν
γίνεται σε σπίτι αν δεν υπάρχει και δεύτερο PC.

- Γιώργος