FW:

Dimitris bs dimitrisbs at freemail.gr
Thu Jun 3 22:46:43 EEST 2004

Παιδιά καλησπέρα

Σας γραφώ αυτό το μήνυμα για να σας ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς  και μπορεί να
μου λύση το πρόβλημα που αντιμετωπίζω .

Έχω ένα P4 στα 2,4  512 ΜΒ Μνήμη  60 GB δίσκο και λειτουργικό windows xp και
Linux Suse 9.0 οπού και τα δύο λειτουργικά είναι στο ίδιο δίσκο .

Μετά την εγκατάσταση του Linux τα windows xp παρέμειναν σε NTFS  και ένα
κομμάτι τοu δίσκου έγινε σε format  κατάλληλο για Linux.

 To πρόβλημα μου είναι ότι παρόλο από το Linux βλέπω τα partision σε ntfs
οπού είναι τα win xp και τα αρχεία του και μπορώ να κάνω ανάγνωση σε αυτά
δεν μπορώ να αποθηκεύω αρχεία που δημιουργό σε Linux  στην περιοχή οπού έχω
τα windows και σε περιοχή οπού είναι  ntfs

Παρακαλώ οποίος έχει την καλοσύνη και γνωρίζει ας μου απαντήσει