Karta hxou kai 5.1

LordArthas lordarthas at email.it
Sun May 30 11:38:20 EEST 2004

Geia se olous.
Eimai neos xrhsths linux ki exo problhma me thn karta hxou. Exo mia
Fortissimo III chip CS4624 pou theorhtika yposthrizetai apo tous ALSA.
Emena omos me SUSE 9.1, de douleyei to 5.1. Paizei mono to ena kanali
ton hxeion mou, to mprosta. Oute to woofer akougetai, outo to kentriko,
oute ta piso hxeia. Fysika exo dokimasei me to mixer na aykshso thn
entash, alla pali de ginetai tipote. Exete kamia idea;
Eyxaristo ek ton proteron gia tis sumboules,
Marios