Ελληνικά στο /windows

S.Ma soma at panafonet.gr
Mon May 24 13:15:27 EEST 2004

Γειάσας σύντροφοι, τα φώτα σας!
Σε Slackware 9.1 μετά την εγκατάσταση ως root έκανα τα παρακάτω
localdef  -i el_GR -c  -f  UTF-8  -A  /usr/share/locale/locale.alias el_GR.UTF-8

localedef -i el_GR -c -f  UTF-8  -A  /usr/share/locale/locale.alias el_GR.UTF-8
Υστερα φρόντισα ώστε στο /etc/profile.d/lang.sh και csh να υπάρχει το LANG=el_GR.UTF-8
Στην συνέχεια στο /etc/X11/XF86Config  "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
και "us,el"
Τώρα λοιπόν βλέπω και γράφω Ελληνικά. (Εν τω μεταξ έχω "ρουφήξει" και τις γραμματοσειρές από τα windows :-) ).
 Πάμε τώρα εκεί που πονάει. Στο SuSe 8.2 που είχα προηγουμένως στο /etc/fstab έγραφα /dev/hda1   /windows     vfat   iocharset=iso8859-7,code=737 και έβλεπα μια χαρά χαρούλα τα ελληνικά όνόματα των αρχείων κτλ. Τώρα εδώ το κόλπο δεν πειάνει και βλέπω κουτάκια. Σκέφτηκα εκείνο το UTF-8 και ξαναπάω στο /etc/fstab και το iocharset=iso8859-7 το κάνω iocharset=UTF-8. Τζίφος. Δοκίμασα διάφορες παραλλαγές αλλά..... niente. Διάβασα διάφορα αλλά...... Τι άλλο να δοκιμάσω σύντροφοί;  Αν δεν πάρω απάντηση, δεν μου μένει άλλο παρά να περιμένω πότε θα έχει ολόγιομο φεγγάρι και να πάω σε ένα σταυροδρόμι μετά τις 12 το βράδυ να σφάξω την γάτα μας που δεν την χωνεύω κιόλας και ελπίζω αυτό τουλάχιστον να πιάσει. Από εσάς εξαρτάται.