irc client

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 17 21:59:35 EEST 2004

On 2004-05-17 12:32, Apollon Koutlides <apollon at planewalk.net> wrote:

> Για X11, xchat και οι μυελοί εις τους βράχους. Για console, irssi. Και
> τα δύο υποστηρίζουν perl scripting. Λυπάμαι που θα γίνω εμπρηστικός και
> θα πετάξω flamebait στην αρένα, αλλά η bitch είναι καρα-deprecated :-)

Ανεπιφύλακτα irssi, ακόμα και κάτω από X11...

Ήμουν κι εγώ φανατικός χρήστης του BitchX για πολύ καιρό.  Η πρώτη φορά
που έκανα commit στο τοπικό CVSROOT μου το ~/.bitchxrc είναι άλλωστε
λίγο παλιά:

  giorgos at gothmog[21:50]/home/giorgos$ cvs log .bitchxrc | logsort | head -1
  1998.10.21.14.50.23 .bitchxrc 1.1 charon

Αλλά εδώ και πολύ καιρό επίσης χρησιμοποιώ το irssi με πολύ όμορφα και
ενθαρρυντικά αποτελέσματα.  Όποιος θέλει να το δει σε δράση για να μη
μας λέει ότι τον δουλεύουμε ένα screenshot από το xterm στο οποίο τρέχει
το irssi στο σπίτι μου μπορείτε να δείτε στη διεύθυνση:

  http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/irssi.png

Είναι κρίμα που από screenshot δε μπορώ να σας δείξω πόσο άνετο είναι
στη χρήση του το irssi και τι ωραία που μπορώ να παίζω με αυτό, αλλά
ας όψεται...

- Γιώργος