Re: Re: ÌåôáöïñÜ åããñÜöùí êåéìÝíïõ ìåôáîý

Hermeia the InfoSharer hermeia at freemail.gr
Thu May 13 18:25:40 EEST 2004

Σταύρος Γιαννούρης wrote:
> Χαιρετώ!
> Εγκατέστησα το Mandrake 10 πρόσφατα πάνω από τα XP, σβήνοντάς τα
> ολοκληρωτικά (κατά λάθος, αλλά δεν πειράζει, είχα back-ups των αρχείων).
> Όταν προσπάθησα να ανοίξω ένα .rtf και ένα .doc γραμμένα στο Word, είδα
> μόνο κενά και σκόρπια γράμματα εδώ κι εκεί.
> Υποψιάζομαι οτι οφείλεται στην έλλειψη των γραμματοσειρών των Winblowz.
> Είναι αυτό; Αν ναί, μπορώ να τις εγκαταστήσω στο σύστημα από το cd των
> XP/98SE/ME? (τα έχω και τα 3) και πώς; Εναλλακτικά, πως μπορώ να τις
> πάρω από ένα σύστημα με XP?
> Αν δεν είναι τι μπορεί να φταίει;

> [...]

εχω το ιδιο πρόβλημα
- απλά το free-OFFICE δεν εμφανιζει σωστα τίποτα ελληνικό - με καμια απολύτως γραμματοσειρα, ενώ όλα τα άλλα προγράμματα δεν εχουν κανενα προβλημα με τα ελληνικα
Μια προσωρινή λύση είναι ότι μπορούμε να αποθηκευουμε κάθε εγγραφο.doc σε διαφορετικό format (από το office) - κι έτσι να το διαβάζουμε κανονικά με άλλο πρόγραμμα.
Υποτίθεται οτι μια επανεγκατάσταση του Office θα το έλυνε.. μια και στην αρχή άνοιγε κανονικά τα εγγραφα.doc - αλλά έκανα επανεγκατάσταση και τζίφος.

Ετσι προτιμώ να τα αποθηκεύω σε .html - και σώνεται όλη η διαμόρφωση, οι εικόνες, και οποιαδήποτε γραμματοσειρά είχε το έγγραφο μια χαρά..
(και μάλιστα σε μορφή που εμφανίζεται ελληνικά ανεξάρτητα απο κωδικοσελίδα !!!)

Eίναι τρελό, αλλά βολεύει, ιδιαίτερα βεβαια αν θέλεις να δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο..

τα σέβη μου