internet με winmodem

Χρήστος M Hreestos at pathfinder.gr
Wed May 12 00:58:56 EEST 2004

Σας χαιρετώ ολους και σας επαινώ για την προσπάθειά σας. Είμαι αρκετά καινούργιος στο Linux και όλα μου φαίνονται παρα πολύ δύσκολα. Δέν μπορώ να καταφέρω και πολλά οπότε θα έχετε συχνά απορίες μου.Αρχίζω με το πρώτο μου πρόβλημα: Εχω winmodem  και αφού το κατάφερα να δουλέψει (mandrake 9.1 kppp mozilla) για αρκετό διάστημα δεν είχα πρόβλημα. Τελευταίως άλλαξα ISP (teledomenet) και απο τότε ενώ το kppp δείχνει να γίνεται σύνδεση δεν κατεβάζει σελίδες (κούφια σύνδεση)ούτε με mozilla ούτε με άλλον browser. δοκίμασα και tellas αλλά τα ίδια.Καμμιά ιδέα κανείς;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων