Νέος στον χώρο....

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Mon May 10 12:18:46 EEST 2004

Κι εγώ ακριβώς τα ίδια είχα πριν μια εβδομάδα. Τελικώς έκανα την κατάτμηση των Γουίντοουζ αποθηκευτικό χώρο για αντίγραφα ασφαλείας. Ούτως ή άλλως για παιχνίδια τα είχα μονον...
Μία ερώτηση: έχει χρησιμοποιήσει κανείς τις δυνατότητες κωδικοποίησης εικόνας του K3B; Αν ναι, ας μου πει κάποιος με συντομία τις ρυθμίσεις.
Ευχαριστώ πολύ.
Υ.Γ. Όσοι φίλοι είστε καινούργιοι, μην ανησυχείτε καθόλου, σε λίγο καιρό θα μπορείτε να κάνετε πολύ περισσότερα πράγματα στο Λίνουξ απ' ότι στα Γουίντοουζ. Απλά να ρωτάτε και να ψάχνεστε. Εγώ σε ένα χρόνο από άσχετος που δεν ήξερε ούτε εγκατάσταση να κάνει, έχω μετατραπεί σε ένα "αξιοπρεπή" λόου-εντ χρήστη.

Στις Σαβ 08 Μαι 2004 21:39, ο/η Nikos Papagrigoriou έγραψε:> Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει το παρακάτω. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.> Απλά το γράφει στο Administrator's Guide του SuSE Linux 9.0 σελίδα 91:>> (Προφανώς έχεις XP, σωστά???)> Restoring the MBR of Windows XP> Boot from the Windows XP CD and press R key during the setup to start> the recovery console. Select your Windows XP installation from the list> and enter the administration password. At the input prompt, enter the> command FIXMBR and confirm with y when asked to do so. Then reboot the> computer with exit.>> Ελπίζω να βοήθησα. Αν δουλέψει πες το και σε εμάς.>> Προφανώς μετά από αυτό δεν θα μπορείς να κάνεις boot στο SuSE γι' αυτό> πριν το κάνεις κάνε ένα boot disk. Από το:> Yast>Σύστημα>Δημιουργία Δισκέτας Εκκίνησης>> Νίκος.