updating kernel

Thanos pampo at nofreemail.gr
Tue Apr 6 15:55:02 EEST 2004

Καλημέρα στη λίστα!

Χρησιμοποιώ το SuSE 8.2 και κάνω ενημέρωση των πακέτων με τα rpms από το
site της διανομής. Μέχρι τώρα κατέβαζα ΜΟΝΟ τα rpms τα οποία προοριζόταν
για το 8.2. Αν χρησιμοποιήσω κάποιο rpm από το 9.0 ή ακόμη και από το
καινούργιο 9.1, θα μου δημιουργήσει πρόβλημα; Περισσότερο με ενδιαφέρει
για τον kernel. Το 8.2 έχει τον 2.4.20, το 9.0 τον 2.4.21 (αν δεν κάνω
λάθος) και απ' όσο ξέρω το 9.1 τον 2.6.x. Προσπαθώντας δηλαδή να
ενημερώσω (rpm -Uvh) τον υπάρχον kernel με αυτόν του 9.1 θα έχω
δυσάρεστα αποτελέσματα;

Ευχαριστώ