cd/dvd-rom scsi emulation

Ermeia hermeia at freemail.gr
Fri Apr 30 04:47:42 EEST 2004

θα ήμουν ευγνώμων για οδηγίες για το πώς κάνουμε scsi emulation
σε read-only CD & DVD για να τα βλεπουν σαν πηγές τα αντιγραφικά προγράμματα
- και ανεξέρτητα απο πλατφόρμα
(σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες στάνταρ εντολές..)

το ψάχνω καιρό, αλλα δεν το βρήκα ..

(το περιοδικό που δινει το linux/mandrake το αναφέρει, αλλα μονο
θεωρητικα.. "αν το κάνετε, τότε θα μπορείτε.." κι ούτε κουβεντα για το
πως .. )

νομιζω είναι κάτι που το ψάχνουν πολλοί & πολλές..

ευχαριστώ