(no subject)

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Thu Apr 29 22:55:17 EEST 2004

Στις Δευ 26 Απρ 2004 23:50, ο/η nikos έγραψε:
> Στις Δευ 26 Απρ 2004 22:54, ο/η nikos έγραψε:
>  Καλησπέρα παιδιά
>  Είμαι ένας καινούριος και εντελώς Αρχάριος Χρήστης του linux έχω στο
>  υπολογιστή μου την έκδοση linux suse 9.0 Bρήκα ένα αρχείο στην
>  επιφάνεια εργασείας που έλεγε ότι είναι αποπροσαρτημένο. Όταν πάω να
>  το ανήξω μου λέει ''mount : δεν βρέθηκε
>

> Μαζί με το αποπροσαρτημενο πρέπει να γραφει και κάτι αλλο. τι;;; για να
> ξερεις
> όμως ειναι κάποιο "shortcut" προς κάποιο απο τα drive του υπολογιστή
> σου. Με
> δεξι κλικ μπορείς να το σβησεις.

> [...]
Επομένως αν βάλεις ενα cd-ακι μέσα στο cd-recorder και κανεις click πάνω στο
εικονίδιο, θα δείς τα περιεχόμενα του CD. Για να μην φαίνεται λοιπόν στην
επιφάνεια εργασίας, ανοιξε το πίνακα ελέγχου του KDE, πήγαινε στο Οψη &
Αίσθηση κι απο εκεί στο Συμπεριφορά. Στο κάτω μέρος του παραθύρου θα δείς τις
συσκευές που εμφανίζονται στην επιφάνεια εργασίας. Click οποιες θες, ξε-click
(!!!!) οποιες δεν θες.