lets stop greeklishing...

Ermeia hermeia at freemail.gr
Tue Apr 27 05:34:32 EEST 2004

νομιζω οτι ειναι ευγενικο
εφοσον μιλαμε με ελληνιδες κι ελληνες "στο ελαντα"
να γραφουμε ελληνικα

και να βαζουμε και θεματα στα μηνυματα μας,
ιδ. σε μια εποχη που 8 στα 10 εισερχόμενα είναι ιοί και διαφημιστικά ..

το μονο πρόγραμμα που μου λειπει πολύ απο τα παραθυρα, είναι εκείνο το
breezer..
που μετατρέπει τα ελληνικα σε γραικύλικα (και το αναποδο)
- για να γινονται γρηγορα κι ευκολα διπλά τα μηνύματα, και για οσους
εχουν τεχνικα προβλήματα (κυριως οσοι ειναι στο εξωτερικο ή/και σε
"διαφοετικές" πλατφόρμες)

τα utf πρεπει να προωθηθουν και στην ελλάδα παση θυσια, δεν μπορει ολος
ο κοσμος να τα βλέπει και να εχουμε πρόβλημα στο ελαντα, γιατι η
μικροαπαλη "εδω" χρισιμοποιει "διαφορετικα" ελληνικα

νομιζω οτι τα διαβαζω χωρις πρόβλημα.. δεν μπορώ να το ορκιστώ ακομα
(πολυ ασταθες το συστημα μου ακομα, για λογους εκτός λειτουργικου)

σε καλο μας!