system clock

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Apr 10 20:21:14 EEST 2004

V13 wrote:

> Dokimase na oriseis tin ora me tin date opos ekanes kai sth synexeia na
> doseis:
>
> hwclock--systohc
>
> gia na tin kratisei.
>
> <<V13>>

Πριν κάνω αυτό που είπες, είδα ότι η date και hwclock --show δείχνουν
διαφορετική ώρα. Μετά το hwclock --systohc τουλάχιστο έχουν την ίδια.

Στο /var/log/boot.msg σε κάποιο σημείο γράφει:

[...]
<4>  Vendor: SONY      Model: CD-RW  CRX230E    Rev: QYS1
<4>  Type:   CD-ROM                             ANSI SCSI revision: 02
Kernel logging (ksyslog) stopped.
Kernel log daemon terminating.

Boot logging started on /dev/tty1(/dev/console) at Sat Apr 10 22:47:12 2004

Configuring serial ports...
[...]

ενώ πιο κάτω γράφει:

[...]
Creating /var/log/boot.msg

done<notice>killproc: kill(29,29)
Running /etc/init.d/boot.local

Boot logging started on /dev/tty1(/dev/console) at Sat Apr 10 19:45:42 2004

Master Resource Control: previous runlevel: N, switching to runlevel:
5
[...]

Τι είναι η 1η ώρα που εμφανίζει και τι η 2η;