modem

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Thu Apr 1 12:13:45 EEST 2004

Στις Τετ 31 Μαρ 2004 20:11, γράψατε:
> kat'arxin  eyxaristo gia to endiaferon sou. To Yast
> blepei to modem san /dev/usb/ttyACM0 otan omos pao na
> kano query sto modem(kppp) leei unable to open
> modem!!!
> Fortosa kai to module ayto alla tipota :(
> Yparxei lete periptosi na paiksei?
> Eyxaristo

Kalimera,
An den eheis allo usb modem tote sosta etsi prepei na to dei i yast ( ttyACM0)
Koita an kai  i yast to eide kai to ekane configure den simainei oti to modem
mporei na einai kai simvato. Mou ehoun tihei polles tetoies periptoseis pou i
yast vlepei kanonika ena modem alla afto den kanei koukou. Panta iparhei kai
i pithanotita merikis asimvatotitas me to ACM protokolo. Theoro omos oti
protou to egatastiseis prepei na to eheis elenksei afto. Ta USB modem einai
ligo os poli mia ponemeni istoria. Den einai polla afta pou kikloforoun stin
Elliniki agora pou na einai simvata genika.

To idio akrivos provlima antimetopisa se enan server pou estisa ton perasmeno
mina me ena Diamond USB modem. To en logo modem to eho dokimasei se oles tis
ekdoseis tis SuSE apo tin 6,3 eos kai tin 9.0  Einai apolita simvato me ACM
Ta minimata sfalmatos tou kppp itan ta idia akrivos me esena.
Meta apo elegho sta minimata sfalmatos tou pirina  eida oti kati den pigene
kala me to acm module tou pirina. Den fortonotan. Opote to elisa me ton tropo
pou sou egrapsa.
Des kai esi tin aposfalmatosi Ti sou leei otan prospatheis na kaneis
initialise to modem?
Mporei na min einai akrivos i idia periptosi giati prokeitai gia allo modem
tha mas voithisoun ousiastika afta ta minimata.

Filika
Nikos Ladis