modem

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Mon Mar 29 16:49:36 EEST 2004

Alaios wrote:

> pos mporo na koitakso se poia usb antistoixei mia device mou? Pote den
> to katalaba ayto to simeio. Entaksei katalabaino oti com1==ttyS0 kai
> com2==ttyS1 alla me ta usb ti isxyei...ego brisko kena slots kai ta
> bazo :)

Au3wn ari8mos einai. To prwto ACM device pou anagnwrizetai 8a einai
ACM0, to deutero ACM1 k.o.k.
Ean ta exeis ola sundedemena kata to boot, 8a parei profanws me th seira
ta buses. Sto idio bus, den 3erw ti ginetai - upo8etw prepei na uparxei
kapoio eswteriko "enumeration" kai gia ta ports... (h oxi?)

Apollwn