firefox & screen problem

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Mar 28 10:45:04 EEST 2004

Την Κυρ, 28-03-2004, και ώρα 01:15 +0200, ο/η Thanos έγραψε:

> Γεια σας.
>
> Χρησιμοποιώ τον Firefox 0.8 σε SuSE 8.2 ο οποίος "πάει" μια χαρά εκτός
> από το mozilla.org. Κάθε φορά που επισκέπτομαι τη σελίδα τους η οθόνη
> μου καλύπτεται με τα γραφικά που φαίνονται στο screenshot που σας
> αποστέλω (συγνώμη για το attachment... αλλά δεν θα μπορούσα αλλιώς να
> εξηγήσω τι συμβαίνει). Τι μπορεί να φταίει; Τί να κοιτάξω;
>
> Σας ευχαριστώ

Αρχικά δοκίμασε να επισκεφτείς την προβληματική σελίδα με ένα
νέο profile και δες αν το πρόβλημα συνεχίζεται. (Δηλ ξεκίνησε
τον firefox κάπως έτσι /firefoxlocation/firefox -ProfileManager)
--
Kostas Papadimas key-id AA258E09
public key:http://prdownloads.sf.net/moz/gpg-kostas.asc