Êüëëçìá óôï ðïíôßêé êáé óôï ðëçêôñïëüãéï óôï log on Suse 9.0

George Frantzeskakis geflin2002 at yahoo.gr
Wed Mar 17 15:28:33 EET 2004

Γειά σας.
Κόλλημα στο ποντίκι και στο πληκτρολόγιο υπάρχει μόλις τελειώσει το φόρτωμα του λειτουργικού και παρουσιαστεί η οθόνη για log on.
Αυτό γίνεται κατά τρόπο απρόβλεπτο και περιοδικό (όχι συνεχώς).
Άλλαξα ποντίκι αλλά πάλι τα ίδια.
Έχω:
Suse Linux 9.0
Microsoft ποντίκι με μπίλια και scroll και Microsoft keyboard.
pentium 3.
motherboard δεν ξέρω τι έχω , άνοιξα και είδα ότι γράφει κάπου
AWARD 1998 PCI/PNP 686
P6BAT A+ 613
Αυτό συμβαίνει από την αρχή που έβαλα το Suse αλλά το άφινα έτσι το πράγμα ενώ δεν συνέβαινε στον ίδιο pc με windows98 που τώρα δεν υπάρχουν καθόλου στο σκληρό.
Το πρόβλημα όλο και χειροτερεύει και πρέπει να επανεκινών pc μερικές φορές μέχρι να τύχει να τα βρεί και να δουλέψουν.
Αν νομίζετε ότι πρέπει να αλλάξω Motherboard η αν αποφασίσω να αλλάξω ποιά από τις γνωστές καινούργιες δεν έχει πρόβλημα με linux
και Suse?
Ευχαριστώ.