Welcome ...

Hermeia hermeia at freemail.gr
Sat Mar 13 00:12:27 EET 2004

3h fora poy prospa8w na steilw

.. an einai na mhn mporoyme na steiloyme.. kai na erxontai mono oi diafimiseis gia
ta valium

- poly amfivalw an eimai sti swsti lista ..

kamia alli diey8ynsi gia nees linuxudes se allo server ???

3anadokimazw, mia + tin 1i fora den perase..

(na, px twra i8ela tin hmerominia toy arxikoy na fainetai!)

episis ta misa ellinika minimata ta stelnei me erwtimatika anti ellinika - kai den
katafernw na vrw pws na kanw OLA ta minimata ypoxrewtika nanai text-only ..

8anks ..