εκτύπωση στο Linux

Nikos Matziounis katynick at tee.gr
Mon Mar 8 21:24:37 EET 2004

Χαιρετώ τη λίστα.Έχω εγκαταστήσει το SuSE Linux 9.0. Ο εκτυπωτής μου είναι ένας hp officejet v30. Αφού κατέβασα απ΄το διαδίκτυο το πακέτο hpijs, εκτύπωνα ασπρόμαυρα χωρίς πρόβλημα. Μόλις εγκατέστησα το kde 3.2, παρ΄όλο που ξαναπέρασα το πακέτο hpijs, και έκανα εγκατάσταση με το Yast, δεν μπορώ να εκτυπώσω. Παίρνω το μήνυμα :Το KDEinit δεν μπόρεσε να φορτώσει το /opt/kde3/bin/startprintΈψαξα για το αρχείο αυτό (το startprint) στον υπολογιστη και δεν υπάρχει. Ψάχνοντας στο http//rpm.pbone.net μου βγήκε ότι υπάρχει σε ένα πακέτο rpm  του SuSE Linux 8.2 και ειδικά στο kdebase3. Δεν το εγκατέστησα λόγω σύγκρουσής του με το αντίστοιχο πακέτο του kde 3.2. Υπάρχει καμμιά ιδέα για να λύσω το πρόβλημα;Θάταν υπερβολή να ρωτήσω πώς μπορώ επί πλέον να εκτυπώσω έγχρωμα;
ΕυχαριστώΝίκος Ματζιούνης