DivX και MEncoder [Was: Dependencies ...]

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Feb 19 11:41:26 EET 2004

Στις Τετ 18 Φεβ 2004 08:15, ο/η Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)
έγραψε:

> Πιστεύω ότι με το divx για win... πρέπει να βλέπεις σχεδόν όλα τα
> format.

Ο MEncoder δεν χρησιμοποιεί το DivX4Linux, αλλά τον lavc codec και τα DivX που
βγάζει δεν παίζουν στα win. Αυτό που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ (και δεν ξέρω αν
γίνεται καν γιατί δεν ασχολήθηκα) είναι να βάλω τον MEncoder να χρησιμποιήσει
τα win dll του DivX.

Έχει δοκιμάσει κανείς να φτιάξει DivX στο Linux που να παίζουν σε win? Αν ναι,
ας μου πει τη λύση, γιατί προς το παρόν χρησιμοποιώ την "κομπίνα" του
bootable DivX CD χρησιμοποιώντας το eMovix.
--
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός