linux partitions

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Feb 16 00:15:43 EET 2004

Fanurgakis Manolis wrote:

> Κατ΄ αρχάς, ξεχωριστά το home για πολλούς λόγους. Ο κυριότερος έιναι
> ίσως να έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη της κάθε εγκατάστασης.
>
> Ύστερα, ίσως θέλεις να έχεις ξεχωριστά και το /usr/local/ για να
> συμβαίνει το ίδιο και με τα προγράμματα που μπαίνεις στον κόπο να
> εγκαταστήσεις μόνος σου.
>
> Συνήθως το /tmp/ μπαίνει ξεχωριστά για λόγους απόδοσης, και μάλλον γι΄
> αυτό το λόγο καλύτερα στην αρχή του δίσκου.
>
> Προσωπικά, κρατάω και το /usr ξεχωριστά, αν και δεν υπάρχει κάποιος
> σοβαρός λόγος γι΄ αυτό εκτός από το αν θέλεις να κρατήσεις αρκετά μικρό
> [...]

Ο Μανώλης μου απάντησε σε προσωπικό μήνυμα χωρίς να περιλάβει την λίστα.

Μια ακόμη ερώτηση. Ψάχνωντας για τα partitions βρήκα ότι οι περισσότεροι
προτείνουν για το swap ένα partition διπλάσιο σε μέγεθος από την φυσική
μνήμη του συστήματος. Βέβαια, η ημερομηνία των άρθρων ήταν λίγο παλιά.
Ισχύει αυτό σε ένα καινούργιο σύστημα με 512 ΜΒ μνήμης;