Dyo erotisoules.....

Diamantis Mpoulougouris replicant_gr at hotmail.com
Tue Feb 10 10:07:21 EET 2004

>Σε εμένα έτσι έπαιξε στην δουλειά. Το παραπάνω αρχείο κάνει την δουλειά του
>dns όταν δεν υπάρχει εγγραφή σε dns server. Και σε τοπικό δίκτυο παίζει μια
>χαρά. Επίσης σε Windozzzzzz 98 πρέπει να κάνεις copy - paste το αρχείο
>hosts.sam σε hosts ώστε να παίξει σωστά.
Well, ekana mia ereuna pano sto thema :-) Aytos einai o palios tropos gia na
diloneis ta names (otan den ypirxan DNS kai WINS - an katalaba kala)......
Ebala sto "hosts" to "10.10.10.2 tux" kai ekana "ping tux" kai doulepse...
Epeidi eimai sti douelia tora, den mporo na to checkaro kai me to linux,
alla fantazomai oti tha paiksei....

Ayto omos pou exoume kataferei einai to Micro$oft Windowzzzzz na kserei oti
i 10.10.10.2 anoikei se kapoio mixanima pou onomazete "tux". Ayto, pou tha
hthela ego einai to SuSE na "fonaze" (sic) oti einai o 10.10.10.2 kai ton
lene "tux" oste ta windowzzzzz na "anoigan ta aytia tous" (sic) kai na
akougan :-)