Dyo erotisoules.....

Diamantis Mpoulougouris replicant_gr at hotmail.com
Tue Feb 10 09:09:03 EET 2004

Kalimera....

Tha hthela na rotiso an yparxei kapoia Visual Basic gia linux. Stin dianomi
SuSe 9.0, pou egatestisa to Sabbatokyriako (kai ofeilo na omologiso oti me
entyposiase), "anakalypsa" to gambas, mia open-source Visual Basic (kai me
kataboles VB .NET) alla den me bolepse to interface.... Episis, ekana mia
ereuna sto diktio, kai brika mia KBasic (tou KDE), i opoia omos den ginete
develop pleon.... Gnorizete an yparxei kati allo????

I deyteri erotisi pou thelo na kano exei sxesi me ta diktya.... Exo dyo pc
sto spiti, sto ena exo, opos egrapsa kai parapano, SuSE 9.0 kai sto allo
Windozzzzzz 2000. Setara mia xara to diktyaki mou kai paizei kanonika....
Mono pou apo ta windows den mporo na kano ping sto SuSE me to computer
name.... Eno dld, douleuei to "ping 10.10.10.2" (i IP pou exo dosei sto
SuSE), to "ping tux" den douleuei (to computer name pou exo dosei sto
SuSE).... Pos kanei broadcast to computer name to linux? (Ypopteuomai oti
kati tha mou exei ksefygei sto setup, alla ti????)