Filesharing

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Sun Feb 8 23:31:16 EET 2004

Έχω δύο προβληματάκια με την samba:1) στον επιτραπέζιο, με mandrake 9.1, βλέπει κανονικότατα όλους τους κοινόχρηστους φακέλλους του δικτύου, ορίζει τα mountpoints, αλλά όταν ανοίγεις το mountpoint είναι κενό.
2) στον φορητό, όταν πάω να ορίσω mountpoint για την samba, μου λέει ότι το πακέτο samba-client πρέπει να αναβαθμιστεί. Πατάω ΟΚ και μετά μου λέει ότι ένα απαραίτητο αρχείο, το samba-client, λείπει και σταματά την ρύθμιση εκεί, χωρίς ούτε να ζητάει cd να το εγκαταστήσει ούτε τίποτε.
Κατά τα άλλα και την σύνδεση στο internet μοιράζω και αλληλοβλέπονται οι υπολογιστές.
Ευχαριστώ εκ των προτέρω,
Λουκάς