Mandrake 9.2 iso

TV spakman at freemail.gr
Sat Feb 7 12:43:27 EET 2004

 Καλημέρα. Θα ήθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω σχετικά με την
εγκατάσταση της έκδοσης Mandrake 9.2 από το περιοδικό Pcmagazine. Θέλω
να ρωτήσω λοιπόν να είχατε και εσείς που κάνατε εγκατάσταση την
συγκεκριμένη έκδοση από το περιοδικό  το ίδιο πρόβλημα. Αφού είμαι
κανονικά στο στάδιο της ολοκλήρωσης του πρώτου cd  και μου ζητάει το
δεύτερο  το βάζω στο οδηγό αλλά δεν το αναγνωρίζει με αποτέλεσμα να μην
συνεχίζεται η εγκατάσταση πολλών προγραμμάτων, ζητάει και άλλο ένα όταν
κάνεις ακύρωση αλλά αυτό πρέπει να είναι το τρίτο που διάβασα εδώ από
κάποιον φίλο πως δεν περιλαμβάνεται έτσι και αλλοιώς από το περιοδικό.
Επίσης αν υπάρχει τρόπος να εγκαταστήσω το δεύτερο cd αν γίνεται εκτός
κονσόλας γιατί είμαι αδαής από αυτήν ειδικά στο linux.

Τάσος
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και τις γνώσεις που μας προσφέρεται
περιμένω τις πολύτιμες απαντήσεις σας.