Egkatastasi Mandrake 9.2

DATALAN COMPUTERS sales at datalan-shop.com
Fri Feb 6 10:07:16 EET 2004

Προς ενημέρωση όλων, τελικά εγκατέστησα το Mandrake 9.2 ενεργοποιώντας μέσα από το BIOS τη ρύθμιση για το APIC Function. Μια ρύθμιση που απελευθερώνει περισσότερους IRQ πόρους. Χώρις αυτή την ενεργόποιηση όχι μόνο δεν προχωρούσε η εγκατάσταση αλλά ακόμα και όταν έκανα την εγκατάσταση δεν "άνοιγε" το Linux αν ήταν disabled το APIC Function. To FEDORA αν και μου φάνηκε περισσότερο δελεαστικό κατά τη διαδικασία επιλογής των πακέτων του, ωστόσο τα ISO images που υπάρχουν τουλάχιστον στο δικό μου DVD από το PC Magazine περιέχουν corrupted δεδομένα οπότε απέτυχε η εγκατάσταση. Το FEDORA ωστόσο προχώρησε στην εγκατάσταση χωρίς να χρειαστεί να έχω ενεργοποιημένο το APIC Function, αλλά δεν ήταν δυνατό να δημιουργήσει partition μέσα από το δικό του πρόγραμμα δημιουργίας partition. Τα partition τα δημιούργησα με το partition magic μέσα από τα WIN98 και έφτιαξα boot manager με το Boot Magic της ίδιας εταιρίας ώστε όποτε θέλω να μπορώ να σβήσω την εγκατάσταση του Linux χωρίς να επηρεαστεί το υπόλοιπο συστημά μου.

Αυτά περί εγκαταστάσεων...