DVD Playback

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Thu Feb 5 09:47:48 EET 2004

Dimitris Sellakis wrote:
> Dystixos den douleuei.
> Ta dokimasa ola  hdb, hdc, hdd, sr0, mexri kai cdrecorder.
> To dvd paizei panta alla me kolimata.
> To idio provlima exo kai me ton mplayer kai ton kmplayer.
> kamia alli idea???.

Loipon,

Dokimase na trekseis ton mplayer xrhsimopoiontas thn option -cache kai
vazontas to maximum pou sou epitrepei. An etsi paizei kala (esto kai gia ligo)
shmainei oti ftaiei to transfer apo to dvd.

An oxi, dokimase ta parakato kai pes mas apotelesmata:

- Dokimase na mpeis se grafiko perivallon oso to dynaton pio elafry, opos p.x.
twm h fvwm, h akoma kai xoris window manager.
- Dokimase na xrhsimopoihseis diaforetiko video out driver (xv, gl klp - des
to manual tou kathe programmatos gia ton tropo).
- Dokimase na kleiseis oso to dynaton perissotera services.

BTW, ta kolimata einai rythmika ? Epishs, ti ginetai me CPU usage kai disk i/o
thn ora pou paizei ? An trekseis kapoio programma parakolouthishs CPU kai
diskou, vlepeis na emfanizetai kapoio rythmiko pattern ?

Se Linux den mou exei tyxei pote ayto to provlhma, alla mou exei tyxei se
Windows me powerdvd kai h lysh eixe sxesh me perierges rythmiseis tou tropou
pou xrhsimopoiouse thn vga kai oxi me i/o.

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========