Egkatastash Mandrake Linux 9.2

Wolface wolface at datalan-shop.com
Tue Feb 3 00:57:29 EET 2004

Μετά λοιπόν από την αγορά του τελευταίου PC Magazine, αποφάσισα να εγκαταστήσω το Mandrake Linux 9.2 και να δω και εγώ τι εστί Linux...
Έχω λοιπόν το εξής πρόβλημα...
Αφού έκαψα τα δυο .iso images που υπήρχαν μέσα στο DVD του περιοδικού με το Nero 6.3 και έκανα όλα μου τα backup είπα να ξεκινήσω τη διαδικασία κάνοντας boot με κάποιο από τα δύο CDs. Περιβάλλον εγκατάστασης Mandrake: "Press F1 for Help", "Simple press <Enter> to install Linux". Όλα καλα μέχρι εδώ με τη διαφορά πως ότι και να προσπάθησα το Mandrake αρνήθηκε να ξεκινήσει την εγκατάσταση... Είτε με το ένα CD είτε και με το δεύτερο που είναι bootable. Είτε με δισκέτα εκκίνησης που φτιάχνει ο installer του Linux, είτε με επιλογές εγκατάστασης όπως text mode, vgalo, vga16, expert κτλ., δεν έγινε τίποτα.
Τι εννοώ; Σε εγκατάσταση με γραφικό περιβάλλον μαύρισε η οθόνη μου (κάνοντας τον κλασσικό ήχο που κάνουν όλες οι CRT όταν αλλάζουν ανάλυση) και παρέμεινε έτσι. Ενώ με επιλογές όπως text mode ή vga16 και μετά από επιτυχή έλεγχο και ανίχνευση του υλικού μου άρχισε να μου εμφανίζει σύμβολα όπως " 0)PO>(CPU(:00OP)(" . Δεν έγινε τίποτα ακόμα και αν άφησα τον υπολογιστή σε αυτή την κατάσταση για 40' περίπου.
Να λοιπόν τι σύστημα έχω:
Athlon XP 2600+

MSI mobo KT4UBSR (MS-6590)

Abit VGA GF4 mx440 64MB

256MB RAM DDR 333 (Kingston or Apacer, δε θυμάμαι καλά)

Pioneer DVD 121 (16x48x)

Ricoh cd recorder 8x

WD CAVIAR 6.4 GB /5400 RPM (primary master)

WD CAVIAR 80GB /7200 RPM /8MB cashe (secondary master, two partitions)

Στον primary master (C:) έχω Win98 και στο πρώτο partition (D:) του secondary master έχω WindowsXP SP1.
Και τα τρία μου partitions είναι FAT32s. Τι μπορεί να φταίει; Είναι πιθανή ασυμβατότητα με το υλικό μου; Δε μπορεί το Mandrake να χειριστεί το boot manager των Windows; Από ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα το Linux βλέπει τον boot manager και "κάθεται" από πάνω του. Να έχουν πρόβλημα τα .iso images που υπήρχαν μέσα στο DVD του PC Magazine; Από ότι διάβασα στο fora του PC Magazine, κάποιοι εγκατέστησαν κανονικά Mandrake. Μήπως δεν τα έκαψε καλά ο Nero; Καμία ίδεα;
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας,

Υσ.:  Επίσης δοκίμασα το patch.pl από το http://www.linux-mandrake.com/en/errata.php3  χωρίς αποτέλεσμα.

Έχω 1.33GB από "unallocated space" στο πρώτο μου δίσκο (primary master). Το είχα κρατήσει από παλιά σε περίπτωση που είχα σκοπό να στήσω Linux εκεί. Υπάρχει περίπτωση αυτό να δημιουργεί το πρόβλημα;