ΑΠ: Ευχαριστώ

TV tasosv at softhome.net
Thu Jan 29 10:29:44 EET 2004

Ευχαριστώ αλλά να μην σε βάζω σε κόπο. Θα κατεβάσω iso files mandrake
την 10.0 βετα εκδοση που βρήκα σήμερα από το ntua έχω adsl στην δουλειά
και κατεβάζω άνετα. Αυτά μπορούν εύκολα να εγκατασταθουν αφου γίνουν
cd??? Χρειάζεται να γινει η διαδικασια που αναγράφεις??? Γιατι ζητάει
τον ftp server αφου είναι γραμμένο στο cd??? Την Mandrake 8.2 που εχω
βαλει από το περιοδικό η εγκατασταση δεν ζητουσε τέτοια ίσως είναι άλλης
μορφής το boot??? Επίσης έχω το Knoppix την έκδοση από την infosystem
αυτό μπορεί να γίνει εγκατάσταση και στο σκληρό όπως διάβασα κάπου???
Και κάτι σημαντικό φυσικά έχω μαύρα μεσάνυχτα από εντολές κονσόλας που
είναι το α και το ω από όσο κατάλαβα.

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια τις γνώσεις και τον πολύτιμο χρόνο που
διαθέτεται για εμένα αλλά και όλους τους αρχάριους για την εσαγωγή μας
στον θαυμαστό κόσμο του linux.