kstart auto pos leitourgei?

V13 v13 at priest.com
Wed Jan 28 18:43:13 EET 2004

On Wednesday 28 January 2004 11:50, petros ppap wrote:
> Geia sas
> psaxnontas brika oti me to kstart mporo na allakso tin diaru8misi enos
> para8urou h mias efarmogis ostoso prospa8ontas na to kano den mporesa
> ta katafero, pos 8a mporousa na ksekiniso mia efarmogi
> xoris menu bar, borders klp apo to kstart
> kstart --help-all
> dhl poia einai h entoli gia na ksekinisi o netscape xoris kamia diakosmisi

Katarxin, ta menu einai komatia toy idioy toy programmatos kai kathorizontai
apo ayto (kai oxi apo ton window manager), opote den mporeis na ta
elegkseis...

Tora, oson afora to kstart, ta pragmata diaferoyn ligo analoga tin ekdosi toy
kde poy exeis... sto 3.2 an ksekiniseis ena prog me kstart --type Override
ksekinaei xoris border alla den ksero an einai aytos o skopos toy.

An apla theleis kapoia parathyra na min exoyn border klp klp, tote einai poio
aplo na patiseis deksi pliktro pano sto title bar kai na to afereseis apo
ekei.  Sti synexeia, exontas energo to parathyro patas alt-f3 kai dialegeis
to 'store window settings'. Ayto den epeze panta alla sto 3.2 dixnei na
diorthothike entelos.

<<V13>>