Ευχαριστώ

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jan 28 15:43:01 EET 2004

TV wrote:
>  Ευχαριστώ για την απάντηση σου Σταμάτη. Αν δε γίνομαι φορτικός θα ήθελα
> να ρωτήσω ποια θεωρείς την κατάλληλη διανομή για ένα αρχάριο??? Το suse
> 9 που κάνω download from ntua είναι αρκετά GB αν τα αντιγράψω σε cd θα
> μπορέσω να την κάνω εγκατάσταση??? Από τα cd της εγκαταστασης δεν είναι
> αυτά που εχει στον ftp server??? Εχει και ένα cd live eval από αυτό
> μπορώ να κανω εγκατάσταση μετά στον σκληρό??? Μου φαίνεται πως υπάρχει
> τρόπος και μετά να εγκαταστήσω τα rpm suse που εχω κατεβάσει.

Πιστεύω ότι με mandrake θα είσαι μια χαρά. Απο εκεί και πέρα, αν
επιμένεις να πάρεις suse, τότε καλύτερα να το αγοράσεις, γιατί αξίζει τα
λεφτά του.
Στην suse μπορείς μεν να βρεις τα rpms, αλλά δεν μπορείς φτιάξεις από
αυτά installation cd, από όσο γνωρίζω. Έχει όμως ένα evaluation cd, το
οποίο δυστηχώς δεν μπορείς να το κάνεις εγκατάσταση στον δίσκο μετά όπως
το knoppix.

- Γιάννης Στοΐλης