Ευχαριστώ

TV tasosv at softhome.net
Wed Jan 28 13:18:26 EET 2004

 Ευχαριστώ για την απάντηση σου Σταμάτη. Αν δε γίνομαι φορτικός θα ήθελα
να ρωτήσω ποια θεωρείς την κατάλληλη διανομή για ένα αρχάριο??? Το suse
9 που κάνω download from ntua είναι αρκετά GB αν τα αντιγράψω σε cd θα
μπορέσω να την κάνω εγκατάσταση??? Από τα cd της εγκαταστασης δεν είναι
αυτά που εχει στον ftp server??? Εχει και ένα cd live eval από αυτό
μπορώ να κανω εγκατάσταση μετά στον σκληρό??? Μου φαίνεται πως υπάρχει
τρόπος και μετά να εγκαταστήσω τα rpm suse που εχω κατεβάσει.

Ευχαριστώ και πάλι