SUSE 9.0 + RPM

TV tasosv at softhome.net
Wed Jan 28 12:15:57 EET 2004

 Εχω την εκδοση 8.2 Mandrake που δόθηκε δωρεαν μέσα από περιοδικο
πληροφορικής την έχω εγκαταστησει μαζι με win98. Δεν έχω καταφέρει πολλά
ακόμα γιατι δεν ασχολήθηκα και ιδιαιτερα ούτε εχω αγοράσει κάποιο
βιβλίο. Αυτές τις μέρες εκμεταλλευόμενος την adsl γραμμή στην δουλεια
μου κατεβάζω από το ntua  suse 9. Θα ήθελα να ρωτήσω για τα rpm files,
έχουν διαφορές από εκδοση σε εκδοση??? π.χ αν αυτά που περιλαμβάνονται
στο suse 9 που κατεβάζω τρέχουν στο Mandrake 8.2. Εκανα εγκατασταση
κάποια και μου έβγαζε μέσα από το πρόγραμμα εγκαταστασης, όχι κονσόλα,
κάποιες απαιτήσεις αρχείων όταν πατούσα εξαναγκασμό τα έκανε εγκατάσταση
αλλά πέρα από εκεί  δεν τα εμφάνιζε πουθενά. Βρήκα μόνο 2 που είναι
παιχνίδια μέσα στο καταλογο usr του σκληρού μου είναι executable αρχεια
και δεν τρέχουν όταν τα κάνω κλικ.
Επίσης τα rpm αρχεια που κατεβάζω τα έχει χωρισμένα σε scr ,i586 και
i686που εχει μονο ένα αρχείο αυτος ο καταλογος. Πρέπει να έχω και τα 2
αυτά??? ή τα scr απλώς είναι τα ίδια με τα i586 και απλώς έχουν και τον
πηγαίο κώδικα???  Στο δικό μου μηχάνημα είδα που έγραφε σε ένα σημείο
i686 τα αρχεια i586 παιζουν κανονικά??? Αν και νομιζω ναι γιατι στα
εγκατεστημένα στο μηχανημα μου υπάρχουν i586.

Συγνώμη για το μεγάλο μου μήνυμα αλλά είναι πολλές οι απορίες. Ευχαριστώ
για τον πολύτιμο χρόνο σας.