Touchpad

jorgos jorgivonthrakilan at yahoo.gr
Sun Jan 25 19:03:25 EET 2004

Γεια χαρά σε όλους!
Έχω SuSE 8.2 εδώ και 8 μήνες περίπου και εξ'αρχής υπάρχει πρόβλημα με το
touchpad. Το μοντέλο είναι ένα Fujitsu-Siemens Amilo D-8800. Με το
ποντίκι δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα Με προϋπόθεση βέβαια να
είναι συνδεδεμένο πριν την εκκίνηση! Το touchpad όμως είναι
προβληματικό! Ανταποκρίνεται μεν, αλλά όχι σωστά και ακολουθούν
προβλήματα ( π.χ. άνοιγμα παραθύρων χωρίς να τα έχω επιλέξει και διάφορα
άλλα όπως log out χωρίς λόγο κτλ.)
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και ευχαριστώ εκ των προτέρων!

PS. Εύχομαι να έχω πέσει μέσα στο θέμα της λίστας... Ομολογώ πως όσο
δυσάρεστη είναι η ανάγνωση των -εκτός θέματος- μηνυμάτων, άλλο τόσο
δυσάρεστο είναι το οξύ ύφος κάποιων ... Δεν χάλασε ο κόσμος να
παραπέμψουμε κάποιον στη σωστή λίστα ή πηγή πληροφοριών ενδεχομένως...
   ...όσο για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, τι να πει κανείς... :-\