Notebook

Dimitris Sellakis dune at vip.gr
Wed Jan 21 23:54:29 EET 2004

loipon, meta apo tin proti apotyximeni prospa8eia, idou oi protes mou entyposeis.
eno me to knopix to Notebook ekkinei opos anefera sto proifoumeno mail,
h prospa8ia gia egkatastasi me suse 8.2 apetyxe.
kata to boot molis ftanei sto "loading modules" kolaei, toso me to CD oso kai me to DVD tis dianomis.
Dokimasa kai tin epilogi "instalation safe setings", ekei kolaei molis ekinei to Yast.
Dokimasa kai ta Mandrake 9.2 pou mou briskontai, alla tipota ki ekei sto boot kolaei.
Koitaksa kai se ola ta sxetika site(euxaristo ta paidia pou mou ta esteilan),
den brika omos tipota sxetiko me to diko mou montelo. (PLATO Notebook 755114)
To problima nomizo pos exei na kanei me tous drivers tou Combo DVDROM/CDRW tis Intel pou foraei
kai skeftomai, na tou oriso apo to BIOS, na kanei boot apo tin USB (yparxei auti h epilogi)
kai na to enoso me to PC tou spitiou  (pou exei mono Linux pleon, xari s' auti ti lista) kanontas egkatastasi apo ekei.
Den ksero omos an meta 8a doulevei to Combo, uparxei dunatotita na bro drivers meta??.