Notebook

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Wed Jan 21 18:49:16 EET 2004

Dimitris Sellakis wrote:
> An kapoios exei asxoli8ei me Notebook as mou pei.
> Pira ena PLATO kai 8elo na tou balo suse. prin to paro, to dokimasa me knopix pou trexei apo to CD kai ekinise kanonika, dld o8oni, pontiki, ixos, pliktrologio. Den mporousa na do kati allo ekeini tin ora. Fantazomai pos kai me to suse (exei ton idio purina me to knopix 2.4.20) den 8a exo problima sta basika, an kai den to brika sta supported hardware tis suse.
> Den ksero omos ti ginetai me to USB2 kai genika an yparxoun tipota kolpakia sto setup enos Notebook pou 8a eprepe na exo upopsi mou prin ksekiniso.

> [...]

Apaj to dokimases me knopix kai douleboun ola kanonika totes to mono pou
8a xrisastei kai ayto sthn xiroterh twn periptosewn einai na palepseis
ligo gia na ta ri8miseis opos prepei.

Apo thn empiria mou me SuSE thn 8eorw arketa kalh dianomh gia opoion den
8elei na paideftei kai poly me thn egkatastash kai ri8mish tou
litourgikou. Opou apetixan alles dianomes to SuSE ta katafere kai mpike
kai doulepse kanonikotata (mono sto 8irio mou mou eixe kanei kati ladies
alla jeperniotan eykola) 8-)

Gia USB2 den 8a anisixousa idietera afou yparxei idi sthn shra 2.4.x
ypostirijh tou. To opoio mou 8ymizei oti prepei na parw mia karta USB2
kai mia 8ikh gia skliro disko... 8-)) To poio pi8ano einai na
ypostirizete sosta omorfa kai orea. An eixes ena USB mouse 8a mporouses
na to deis ekinh thn stigmh. An anagnorisei to USB mouse kanonika se USB
2 8yra totes oti kai na baleis ekei 8a to anagnorisei (kala prepei na
ypostirizete kai h siskebh alla to proto meros einai na doulebei h
8yra). 8-)

Sidhropoulos A8anasios
msx